четверг, 1 марта 2012 г.

Початок роботи в проекті

Всіх вітаю!
Сьогодні ми розпочинаємо роботу в новому проекті. Цього разу ми багато працюватимемо в мережі Інтернет, причому не лише шукатимемо в ній інформацію, а й створюватимо спільний інформаційний продукт. Отже, ми розпочинаємо!
Тема нашого проекту "Чудернацькі винаходи навколо мене". Пропоную всім учасникам проекту висловити свої припущення стосовно того, що ми будемо досліджувати під час роботи в проекті. Ваші роздуми прошу писати в коментарях.

27 комментариев:

  1. http://your-idea.com.ua/images/news/electric-shoe-car-by-ao-kang-537x358.jpg

    ОтветитьУдалить
  2. Дякую за цікаве посилання! Але хотілось б ще й прочитати відповідь на моє запитання... :)

    ОтветитьУдалить
  3. можливо, ми вигадаемо щось нове і досить незвичайне))) це буде цікаво)))

    ОтветитьУдалить
  4. На мою думку, це будуть звичайні речі, якими ми користуємося кожного дня, але в іншому використанні(незвичному для нас)

    ОтветитьУдалить
  5. На мою думку, можна створити вітальні листівки на різних мовах. Це буде дуже цікаво і повчально.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Хороша ідея - створити листівки "Чудернацькі винаходи"! :)

      Удалить
  6. Меніздається, що це будутьдуже незвичайні речі якими люди не користуються у повсякденному житті.

    ОтветитьУдалить
  7. На мою думку ми дійсно можемо винайти корисний предмет.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую, Назаре, за припущення! Все можливо... :)

      Удалить
  8. На мою думку це робота по безглуздих винаходах. за такі винаходи дають Інгобелівську премію.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Молодець, Богдане! Про це також ми поговоримо!

      Удалить
  9. На мою думку ці винаходи можуть нам знадоботися, а можуть і просто підняти настрій. Буде цікаво, ми знайдемо щось нове для себе!

    ОтветитьУдалить
  10. На мою думку, речі які нікому не потрібні , урізноманітнюють наше звичайне буденне життя . Це цікава робота в якій я охоче прийму участь .

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Цікава думка! Трохи пізніше ми повернемось до неї, згода?

      Удалить
  11. На мою думку, цей проект дуже корисний і цікавий для сучасної молоді)))) Тому я з радістю прийму в ньому активну участь!))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую, Таню! Сподіваюсь, всім учасникам проект принесе користь. А яку саме - побачимо... :)

      Удалить
  12. Я думаю шо це будуть речі,які ми використовуемо в побуті.Телефон,компютер,інтернет та багато інших звичних для нас речей.Бо кожна сучасна річ була колись чимсь загадковим,незрозумілим,новим...

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Подив - цілком нормальна реакція на щось незвичне. Цілком з тобою згодна.

      Удалить
  13. Я вважаю,що за допомогою цього проекту ми дізнаємося багато незвичайного та цікавого*)))мені здається,що "Чудернацькі винаходи навколо мене"-це звичайні придмети,але використані зовсім в іншому розумінні*)))

    ОтветитьУдалить
  14. Я думаю,що за роботою над цим проектом ми ще добряче посміємось та здивуємось.Оскільки в наш час иснує багато дивних та безглуздих винаходів...я думаю що саме на це буде спрямований проект "Чудернацькі винаходи навколо мене"=)))))))))) Але мені дуже цікаво дізнатись щось нове =) тож я з великим задоволенням візму участь у проекті=)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Хороший настрій під час роботи в проекті - запорука успіху! Дякую!

      Удалить
  15. це дуже цікава ідея.Я б із задоволенням поділилась своїми думками та ідеями.Я люблю приймати участь у таких проектах.Тому із задоволенням приєднаюсь до вас:)

    ОтветитьУдалить